onsdag 29 oktober 2008

Träsmak...

...i min lilla rumpa. Har varit skolflicka i dag och haft föreläsning om Typ 1-diabetes från 9-16 av docent Wesslau från Diabetescentrum på SU. Intressant men det gavs inget direkt utrymme för reflektion och diskussion - det var gasen i bott med C-peptider och andra molekyler, vätskeregleringen (bra med uppdatering där!) hypo- och hyperglykemier m.m.m.m. Samt STAPELDIAGRAM i massor från olika studier hit och dit så det går runt i skallen på mig!

Nu ska det bli gött att slappa till i soffan och se på Bonde söker fru. Har dessutom tagit semester torsdag och fredag, så jag har en härlig långledighet att se fram emot!
Imorgon tänkte jag ta med lilla mor till Trollhättan och hälsa på mina godingar! Får även passa på att handla nån mer present till Sofia som fyller 20 på fredag! Så sista chansen att tipsa mig om nåt lämplig sådan gott folk!

Inga kommentarer: