torsdag 2 oktober 2008

Ett stort steg för mig...

...men kanske inte för mänskligheten - jag har skaffat internetbank! Har grunnat på detta länge och idag slog jag till. Jag nästan LÄNGTAR till slutet på månaden så att jag får betala mina räkningar på nätet!! Tänk att man kan bli glad för nåt sånt...screwy...
Har suttit och zappat mellan "alla" mina bankkonton och mina TVÅ fonder, som går nåt såpass med förlust!!! Men nu kan jag ju enkelt byta om jag skulle få lust med det - tjo ho!!

Har haft en heldag med mina gosiga gossar, Oliver och Lukas samt Emma och Sofia. Bjöd dem på middag - kotlett och potatisgratäng efter önskemål. Äpplekaka och vaniljsås blev det också!
Men får jag inte tag på ett hus snart får jag spader! Det är så trångt här - det märks verkligen nu när Olli har en massa spring i benen! Stackarn, han vet ju inte vart han ska ta vägen! Det är inte kul att säga nej och stopp hela tiden för att han inte ska skada sig eller riva ner den antika lampan i fönstret! Ungar måste ju få utrymme att röra sig! Nej , ett hus med plats för leksaker och hopp-i-soffan-soffa är mitt nästa projekt. Men det finns ju inga passande hus till salu!!!




Inga kommentarer: