söndag 5 oktober 2008

GRATTIS JONNA...

...som kom tvåa i Lilla Melodifestivalen igår! Jätteduktig tjej och dessutom släkt till mig på långt håll (pappas sysslings barnbarn..tror jag).

Helgen har inneburit jobba, jobba, jobba...Men det har varit lugnt så jag har inte slitit ihjäl mig direkt. Det värsta är att behöva köra även på måndag efter helgen, men sånt är livet när kjolen är randig och man valt att arbeta i vården!

Jag lägger en fruktansvärt tråkig och händelsefattig helg bakom mig och går vidare.....

2 kommentarer:

Helena sa...

Men hallå.... Vadå randig kjol? Jag har oxå jobbat i HSV (Brålanda) och jag saknar INTE helgerna -möjligtvis OB-tillägget men det blir inte så där jättemycket extra....
*kram*

Christina och Carina sa...

Men vadå tråkig? Du har ju jobbat på vår fantastiska arbetsplats!
Jag fick rysningar när jag läste om vargen ....Primus har inga synliga sår och mår bättre i dag. Hoppar och skuttar som vanligt