lördag 25 oktober 2008

Jag hatar...

...att försova mig som jag gjorde i morse. Klockskrället ringde inte så vaknade inte förrän fem i halv 7!! Började jobba 7!!! Detta innebar att jag inte fick min morgongröt och inte hann läsa tidningen - katastrof! Kenneth gjorde en delikat macka till mig som jag plastade in och tog med till jobbet. Kaffet där smakar allt annat än gott! Vi har en kaffeautomat och varje kopp kostar 2 spänn - dyrt och smakar....typ diskmedel....
Nu är jag hemma och känner att jag inte orkar laga middag heller....det får bli pizza när Kenneth slutar. Karolina blir i alla fall inte ledsen!

I morgon ska Kenneth och hans kompis åka på kryssning med den ökända Finlandsfärjan Cinderella (som går som dokusåpa på kanal 5). Det är ATG som har nån slags konferens ombord och jag hade ingen större lust att åka med, men kompisen var tydligen inte nödbedd. Får hoppas att de inte hamnar i fyllecellen - den verkar vara fullsatt varje resa...

Inga kommentarer: