fredag 10 oktober 2008

Snyft...

...ingen bowlingfest med HV-tjejerna för mig ikväll pga sjuuuuk!!!! Så jäkla typiskt - så fort jag äntligen ska ut och ha lite kul så blir jag sjuk eller så kommer det nåt annat i vägen. Förkylningen har som brukligt krypit ner och satt sig i luftrören, så jag låter som en storrökare när jag försöker säga nåt. Så nu sätter jag siktet mot den 21:e november då det är julfest för oss kommunalanställda - då ska jag gå om jag så har 45 graders feber!!!!

Sofia kom iallafall och höll mamsen sällskap idag. Vi hjälptes åt att skriva ett CV åt henne och fick iväg en jobbansökan också, minsann!

Sen fick jag ju plugga lite diabetes eftersom jag faktiskt var hemma för studier idag. Plöjde igenom Socialstyrelsens riktlinjer för vård och behandling, en diger lunta på 48 sidor.

Imorgon vill jag må bra - måste ju vara frisk så att jag kan vaccinera mig mot influensan så småningom.
Snart kommer Kenneth hem med tröstgodis till mig - räkor och smågodis! Snart börjar ju Idol!!

Inga kommentarer: