torsdag 16 oktober 2008

Hösten är härlig

Jag har alltid tyckt om den här årstiden om vädret är som det är nu - hög luft och soligt. Man blir nästan religiös när man är ute i naturen och ser alla underbara färger på träden . Sen så älskar jag, som "Tjadden" sa, spalka kling i löööven - får nästan behärska mig att inte slänga mig i lövhögarna och bara snusa in den goda "höstdoften".
Just nu funderar jag på vad jag ska köpa till min Sofia som fyller 20 år i slutet på månaden....nån som har nåt tips?? Det enda hon har önskat sig är en ny plånbok....gullegumman....det känns lite futtigt.



3 kommentarer:

Helena sa...

Gaaahhhhhhhaa..... Vad TRÅKIGT att jag har händerna fulla varje gång jag ser skymten av dig på jobbet! Skulle vara så roligt att få tjôta lite "live" oxå!! Hmmm.... 20år... Vad konstigt när ungarna blir så stora....... Shopping med mamsen kanske?? Med en viss summa till klädinköp? Eller en "upplevelse-present"? Jag tog med mig Tim på en långweekend i Stockholm förra året när han konfirmerade sig. Det pratar han om än...., och jag NJÖT av att få rå om honom och att skämma bort honom!
Kram

Maria sa...

Hittade hit via Vimmelmamman o tänkte bara säga hej. Jag är gift och har tre söner: 22, 20 och 15. Presenter är ett elände, sönerna här har dock inte så diskreta önskningar som din dotter.

Anonym sa...

Har haft kalas för makens son som fyllde 20 idag.Det blev kläder,en kniv och pengar.Min dotter fick pengar av mig när hon fyllde 20.
Ha det fint, kram lena.