torsdag 11 september 2008

TRÄSMAK....

Har varit på två dagars användarträff i Göteborg för användare av Procapita, vårt dokumenationssystem. Carina the boss tycker, av någon outgrundlig anledning, att jag ska lära mig systemet och kunna backa upp mina kolleger när det strular till sig. Dessa två dagar i Göteborg gjorde mig inte klokare, så mycket kan jag säga! Visste inget när jag kom och visste inget när jag åkte hem. Mer än att jag verkligen upptäckte var mina sittknölar är placerade. Men maten och fikat var gott! Å Per Naroskin som hade hand om avslutningen var jätterolig - en stand-upande psykolog känd från TV!
Fick en liten privatlektion av Carina innan jag gick hem från jobbet idag, så ja...det kanske inte är så jäkla krångligt ändå, det är ju lite lättare att förstå när man har skärmen framför sig och får klicka lite på musen själv!
Imorgon blir det att slita på baken igen, då har vi en heldagsutbildning i dokumentation i allmänhet - i Tingshuset där stolarna också är stenhårda vad jag minns från ett annat tillfälle.
Ja, jag är sjuksköterska också....men mycket möten bliiiiiiir det!!!!!!