tisdag 23 september 2008

Sovmorgon....not!

Börjar jobba kl 14 idag vilket skulle kunna innebära en skön sovmorgon om man inte:


  1. som vanligt är helt mörbultad i ryggen och övriga delar av torso

  2. + hostar, snörar och harklar sig pga min varannan-dags-förkylning. En ny variant som jag tidigare inte varit drabbad av.

Men eftersom jag är kvinna ska jag väl klara av den med bravur. Kolla in filmklippet - huvudpersonen här skulle det definitivt inte!!

http://www.youtube.com/watch?v=IsvWK_EedLU

Nä nu ska jag göra lite nytta - bädda, diska, rensa svamp, duscha, åka och handla, laga lite mat. Ja jag är förkyld!! Ja jag ska åka och jobba kl 14!! Kan ju inte vara sjuk varannan dag - mina kolleger tror väl att jag är arbetsskygg. Ha en bra dag ni också - mina kära medsystrar!

Inga kommentarer: