fredag 30 januari 2009

Saker som gjort mig upprörd i veckan

1. Anna Odell - konststuderande som fejkade psykbryt. Vad kostade detta lilla experiment samhället? Hon spottade, även bokstavligen, på polis, ambulans, sjukvårdspersonal och framför allt på alla männsikor som verkligen har psykiska problem. Jag kan inte för mitt liv förstå vad konst har med det här att göra. Det värsta är att hennes handledare kände till vad hon ämnade göra och godkände tilltaget! Hon hade visst även varit i kontakt med en advokat innan. Helt SJUKT!

2. Pappa i Australien som stannade på en bro och slängde sin 4-åriga dotter i vattnet, ett fall på 60 meter - vad är det som händer med människan? Här kan vi snacka om psykbryt på riktigt, Anna Odell!! Eller tycker du att det var KONST, kanske??

3. Bildårar - när jag kör i 95-100 och blir omkörd i kurvor och backkrön av yngre män som kör dubbelt så fort...typ! Men de är väl odödliga, eller kanske rentav konststuderande??

1 kommentar:

Christina och Carina sa...

Jag skriver ju Gunnels dotter?