torsdag 8 januari 2009

Hjälp mig, please!

På lördag kväll har vi bjudit hem ett par kompisar. Hon är vegetarian (äter fisk). Vad ska jag bjuda på?? Tar tacksamt emot tips. Gärna på en hel meny - låter väldigt pretentiöst för att vara mej. Äh, det räcker med en varmrätt och nån smarrig efterrätt. Har nån lust går det bra att laga till det hela och leverera det på min trappa så där lagom till kl 19!!
Det är jättekul att lite fest ibland men önskar att jag vore VÄLDIGT rik så att jag kunde anlita nån cateringfirma eller varför inte en landslagskock. Varför inte flyga hit Jamie Oliver - han är söt! Eller Tina "jeeättegott"?

Så imorgon har jag fullt upp efter jobbet. Städa (ut julen), Systemet, Ica.....


1 kommentar:

Christina och Carina sa...

Men...bjud då på fisk.

Pocherade rödtungsfileér med vitvinssås samt hallonpanacotta till efterrätt------MUMS