lördag 3 januari 2009

Välkommen 2009...

Blev hastigt och lustigt inbjudna till brorsan med familj dán före nyårsafton och det var ju kul för vi hade inte tänkt göra nåt pga att jag skulle upp och jobba. Fick god mat med efterrätt och tolvslaget skålades in med Pommac för min del. Men det är då fasen så mycket godare än surt bubbel!
Tänkte ta och sammanfatta året som gick i stora drag, ett sorgens år i familjen:

Januari: Min svägerska Annas bror, Jonas, dog i början av månaden av en hjärntumör. Han blev 27 år.

Februari: Min pappa Sune dör den 11:e av sviterna efter en sepsis.

Mars: Sorg och bouppteckning. Var hos tandläkarn...

April: Karolina konfirmeras

Maj: Spred pappas aska en vacker försommardag. Hade reunion - 30 år sedan jag gick ur nian...huvva...

Juni: Lukas föddes 9:e! Var på mammografi ua. Köper husvagn!!

Juli: Var på husvagnssemester i Strömstad.

Augusti: Bröllopsdag den 3:e - Kenneth glömmer bort det, vilket aldrig tidigare har hänt - betyder?? Kollar på ett hus x flera som vi till sist inte köper

September: Börjar skolan - omvårdnad vid diabetes. Är på kusinträff. Lukas döps. Är på tvådagars-kurs i Göteborg.

Oktober: Ganska händelsefattig månad - hände typ inget!! Jo, Sofia fyllde 20 år!

November: Kommunen anordnar stora JULFESTEN!

December: Julångest. Grötlunch hos Carina "the boss". Vår gamla kollega Lars-Erik hittas död på nyårsaftons förmiddag - ett mycket sorgligt och tragiskt slut på år 2008.

1 kommentar:

Sarah sa...

Stackare där...tungt år du haft! Önskar dig allt gott på det nya året! Det kan förhoppningsvis inte bli annat än bättre?!Kram