torsdag 29 januari 2009

Okey...jag antar utmaningen

Har fått den av Syster Eva. Jag hade mycket svårt att hitta nåt bra på min skruttiga, medelgamla kropp. Det är ju inte direkt magen, tuttarna och rumpan jag är mest nöjd med....eller rättar sagt, minst missnöjd med.


Så här går utmaningen till:

1. Placera ovanstående banner på din blogg.
2. Lista tre saker på din kropp som du är särskilt nöjd med.
3. Länka till den du blev utmanad av.
4. Skicka vidare utmaningen till tre personer som du tycker borde vara extra nöjda med sig själva.

Här kommer mina kroppsdelar:

1. Ögonen - än hänger inte skinnet över utan jag har bra utsikt!
2. Benen - håller sig smala och slanka hur mycket jag än väger!
3. Händerna - har jag stor nytta av dagligen. Vet inte hur jag skulle klara mig utan dem!

Jag utmanar följade personer:

Bloggarmorsan - för att hon behöver tala om för sig själv att hon är bra!
Sören Olsson - kul med ett kändisperspektiv
Motorcrossänkan - ytterligare en småbransmorsa som kan behöva fokusera på sig själv en liten stund

2 kommentarer:

Helena sa...

Jaa du... Efter moget övervägande fick jag klura ut tre detaljer på mig själv som jag är, som du sa, mindre missnöjd med....:D
Tuttar och rumpa var uteslutet även här!!:S Hehe....
Kramkram

sorenolsson sa...

Alltså...den utmaningen är för svår!
Kommer inte på någon del alls.
Ska fundera om jag kommer på nåt. I så fall antar jag utmaningen. Annars får den "vila" tills nåt oförutsett inträffar...med min kropp.

:o)