lördag 3 januari 2009

Fransk manikyr

Sofia, som är sin far upp i dan, kom hem en sväng igår. Hon hade firat nyår i Oslo tillsammans med sin före detta (?) pojkvän Espen. Till festen hade hon tänkt klä sig fin i lädertights och pumps. Dessa tights är väldigt tighta så hon kan inte ha några strumpor under. Espen, som är en kille som inte bryr sig så mycket om utseendet i vanliga fall, hade då sagt:

- Sofia, fotterne dine - du kan ikke se sån ut!
- Vad??
- Naglerne dine!!
- VAD??
- De er lange som klor!
- Jaha, ja kanske det...har du ingen nagelsax?
- No..
- Nähä...ja då får jag väl ta på mig jeans och tubsockor då!



Efter att ha beskådat och nästan brytit ihop av skratt, hjälpte jag Sofia med lite fransk manikyr. Ska bli roligt att höra vad Emma tyckte om resultatet - hon har visst fotfobi!

3 kommentarer:

Christina och Carina sa...

Ja,,,inte var det snyggt men det var kul

sorenolsson sa...

Jag hoppas innerligt att bilden var FÖRE manikyren...

Må så gott och hoppas att du får ett fint år 2009 med mindre sorg och mer glädje!

Emma Grenander sa...

Åh, fy fan... det var det värsta jag sett! Usch... och Sofias fötter är det fulaste jag vet i vanliga fall!! hahahahaha