lördag 17 januari 2009

Identitetsstöld!

Japp, jag har blivit bestulen. Satt och bläddrade lite bland andra bloggar och upptäcker en annan Syster Yster!!! Får verkligen bloggarna ha samma namn? Men jag var först av oss två - vem vet det kanske finns fler ystra systar?
Så jag känner mig nu tvungen att byta namn - fan va trist! Jag hatar förändringar!!!!
Dålig fantasi har jag också. För nu måste jag ju verkligen hitta på nåt originellt. Nåt som ingen annan i hela bloggvärlden har. Piiiss off käjk...
Gnägget kallades jag i skolan - det var nån kille som tyckte att jag lät som en häst när jag skrattade. Men Gnägget....nä det låter lite...självföraktande, typ...Jag älskar hästar men vill inte förknippas med en, typ...

Mitt namn är ju inte särskilt ovanligt heller - Eva Magnussons blogg. Hur kul låter det på en skala?
Gud va svårt! Får nog grunna vidare ett tag på detta...


4 kommentarer:

Sarah sa...

Du är inte ensam! Min vänninas blogg heter "mitt i livet" och hon hittade också en annan som hette det. Det är ju inte hela världen, du måste ju inte byta! Men du kanske vill ha ett eget namn. Har faktiskt inte kollat upp mitt eget....Gnägget, haha!! Nä....svårt, hörru...ska se om jag kommer på nåt! Kram

Helena sa...

Det är väl så att bloggnamnet kan vara vad man känner för men inte adressen??! "Ystrasystra" kanske??! Hihi.... Lite dalsländsk touch.... "Syster-M".... Hmmmm... det är svårt...
Hoppas du mår bättre efter din dust med Mr Calici iallafall!
Kram

Namn: Eva sa...

Hrmmm om det finns Syster Yster x 2 då undrar jag hur många Syster Eva det finns?! Jag menar Eva är ju inte precis ett ovanligt namn
;-)

LYCKA TILL med namnbytet!

Christina och Carina sa...

Vad sägs om...Systern som blir galen ibland??