måndag 5 januari 2009

Brrrr

Vad kallt det blev helt plötsligt då! Det var minus 22 grader i morse när jag gick upp. Lägg därtill 20 cm nysnö - mysigt! Ja, ja nästa vecka är det väl 8 plus kan jag tro!

Bilderna intill är visserligen tagna 2006, men det är ju faktiskt så här det ser ut idag också!

Ibland är naturen så vacker att man blir smått religiös!
Jag är starkt inne på att köpa en ny kamera - det finns ju en del fina på rean nu! Det är ju himla kul att fota!
Från vinter till sol och värme - nu har jag nämligen bokat resan till Kreta! Den 22:e maj drar vi iväg. Om jag får min semester beviljad...............................

2 kommentarer:

Malin sa...

Vilka härliga vinter bilder, det är precis så man vill att hela vintern ska se ut. Behöver ju inte vara 22 minus det klart. Allt blir så mycket roligare när det är lite snö ute och lite is att åka skridskor på.

Helena sa...

22 minus??!! Du bräcker Sundalsryr med hästlängder!!! Fredrik har beundrat dina vinterbilder. Är de tagna kring Krokfors? Sjön som vi var o åkte skridskor vid heter Kvarnmasjön.
Kram