torsdag 17 juli 2008

Sjuuuuuuuuuk

Kenneth fick dra till Strömstad utan mig. Har 38 i temp och mår skit! Sov till 13 och orkar inte göra någonting. Får se om jag är bättre i morgon så att vi kan åka på våran campingsemester, inte SÅ kul att ligga i en husvagn med feber. Jag som nästan ALDRIG har feber.
Karro har i alla fall åkt till Emma nu. Fick sms av henne, Peter Siepen hade varit med på tåget...coolt tyckte hon.

Har legat och sett på Barna i Bullerbyn - idylliskt så man smäller av. Inga bekymmer där inte -inga fulla föräldrar, ingen barnmisshandel, ingen arbetslöshet. Så skulle alla barn få ha det.
Stod i tidningen idag att styvpappan här i från Mellerud som våldtagit sin styvdotter sen hon var 5 år, fick 8 års fängelse. Alltså jag FATTAR inte hur en vuxen karl kan krypa på ett litet barn, det är så obeskrivligt vidrigt. Han hade haft fullbordade samlag med henne två-tre ggr i veckan! Hur kan man som mamma inte märka och se något sådant? Det är nästan ännu mer ofattbart!
Om vi åker tilll Strömstad imorgon så är det lite semesterstängt på bloggen i drygt en vecka. Vi hörs!

1 kommentar:

Helena sa...

Såg din kommentar på min blogg!! Vad roligt att du gillar den!! Man skriver och tycker själv att det är kul att få lite dokumenterat(uuupps arbetsskada??!!) kring det som händer härhemma men förväntar sig inte att någon annan ska läsa... Jag är oxå syrra uppe i Mld fast på vårdcentralen!! Så vi har säkert setts nångång! Jag tror jag känner igen dig men ofta är det ju hastigt och brådis på morgonkröken när ni är inne med dagens "provskörd". Jag har läst din blog, skrattat åt husvagnsvåndorna (har precis köpt en själv) och kännt med dig vad gäller din pappas bortgång... Ska fortsätta följa dig! Kram Helena