onsdag 16 juli 2008

Jag har hittat ett hus!!!!

Just nu - bra timing! Precis när vi ska dra till Strömstad en vecka, tänk om det blir sålt??!! Ringde på det i a f och det låter för bra för att vara sant till det priset...vågar inte säga nåt mer just nu ifall det är andra HUSJÄGARE som läser detta...grrrr...jag/vi ska köpa det här huset -ingen annan! Sen är det ju då den ekonomiska biten...vi har ju som sagt precis köpt en husvagn! Men å andra sidan är hyran på vår lägenhet inte direkt billig, så jag tror inte att boendekostnaden blir större om vi skulle köpa detta huset. Om det nu inte blir BUDGIVNING - gud förbjude!

Jag är SÅ förkyld och matt i hela kroppen. I natt vaknade jag och trodde jag skulle dö, på allvar! Jag måste ha slutat andas för det kändes som om jag kom upp till ytan efter att ha dykt 25 meter....skitläbbigt! Fick sitta upp och sova resten av natten, det känns i ryggen....
Ringde till jobbet och sjukskrev mig i morse, jag tänker då inte bjuda på mina semesterdagar.
Imorgon drar vi då till Strömstad. Jag blir nog inte till nåm större nytta om jag inte blir bättre. Får ligga och sova när svärfar och gubben jobbar.
Karro ska vara hos Emma och de skulle tydligen på nåt grillmys i Stenungsund på lördagen. Men det skulle vara nyktert sa hon, då de har barnen med sig. Karro kunde faktiskt tänka sig att åka med dit, så då löstes ju det problemet.

Inga kommentarer: