torsdag 3 juli 2008

Har vi gjort nåt dumt nu....?

Vi bestämde oss för Blocket-husvagnen. Var på banken i dag och ordnade med lån. My good vad har vi gett oss in på??!! Där har vi min berömda spontanitet igen! Ska jag ha nåt, ska jag ha det NU!!! Men den här gången har jag en liten, liten gnagande oroskänsla låångt bak i reptilhjärnan, att detta med campinglivet kanske inte är den mest lysande idén jag/vi fått. Mycket hänger ju på fjortisen. Hade hon varit tre år äldre, hade saken varit biff. Men nu vet jag ju att det kommer att bli stridigheter varje gång vi ska åka till Strömstad. Så varför är man så jävla dum att man utsätter sig för det?? Just nu har jag inget bra svar på den frågan....Kanske förresten. I och med att man uppnått denna aktingsvärda åldern, märker man ju att livet snabbt kan ta en annan vändning. Folk omkring blir sjuka och dör. Ska man då skjuta upp projekt pga en trotsig tonåring? Äh, vi får ta en dag i taget, det ordnar sig nog i slutändan.

Berättade i alla fall den stora nyheten för min kollega och vän, via sms. Jag förstår inte, men hon började snacka om att jag och gubben nu måste inhandla likadana träningsoveraller. Tror minsann att hon var lite spydig!

1 kommentar:

Emma Grenander sa...

Det är inte alls dumt!! Jag ör superglad för att ni köpt husvagn =)