torsdag 27 november 2008

Snyft...

...idag gjorde Anita sin sista dag hos oss, och framförallt hos MIG, på HSV. Nu styr hon kosan mot psykosrehab i Vänersborg istället - från ett dårhus till ett annat! Fruktansvärt ledsamt har det varit idag och jag hade nära till lipen ett par gånger....buuuhuuu! Vi har ju hängt ihop sen jag började på HSV så det kommer att bli så himla tomt utan henne!!
Idag har jag terroriserat Helena "Bloggarmorsan", två gånger med mina inte helt enkla frågor och funderingar. Försökte nämligen få iväg en "stönete göbbe" till VC idag - men TJI fick jag. Han tvärvägrade, men Helena löste det med ett hembesök imorgon. Kan (VILL) inte vårdtagaren komma till doktorn - får doktorn komma till vårdtagaren. Lätt som en plätt!


1 kommentar:

Helena sa...

"Lätt som en plätt" -jo, tjosan!! Är inte avundsjuk på ditt jobb och de bekymmer ni tampas med av och till. Himla trevligt att få träffa dig lite yrkesvägen, även om det bara är telefonledes.... Sparka på Tinna och säg att jag saknar hennes blogg.... (Jag har faktiskt skällt lite på henne personligen oxå...) Ha en go helg! Kram