lördag 22 november 2008

Lite bakis....
...kan man väl säga att jag är idag! Men kul som fasen hade jag! Började med lite förfest hemma hos Anita.

Anita och Ann-Marie Majsan och SofiaFläsk-ego med något för rougade kinderHelena biter fundersamt på en salt pinneCharina, Majsan och Sofia
Sen vid 18-tiden styrde vi kosan mot Rådahallen. Utanför ringlade sig kön av festglada kommunarbetare - var fasen jobbar alla dessa människor??? Vi var nog ca 600 personer på plats och då var det ju säkert jättemånga som inte var där! Undrar var kommunen får pengar ifrån till detta storslagna årligen återkommande evenemang? Måste ju kosta skjortan med julmat till alla oss + ett känt dansband som Barbados!! Det är ju en fin gest i alla fall från arbetsgivarens sida, det kan man inte säga något annat om! Så TACK KOMMUNEN!!


Den här tallriken smällde jag i mig - men jag tog inte om!
Stackars Christina som fick vara chaufför! Kan inte ha varit kul att vara nykter bland vårt kackelbordHelena, Malin och Sofia

Var det ett läppglans Majsan? Å var gjorde du i så fall av det????

Sist men inte minst - BARBADOS! (bra för att vara dansband...)

2 kommentarer:

Christina och Carina sa...

Vart tog cahefen vägen???

Helena sa...

Vad snygga ni är egentligen...!!!!!;)
Men jag såg inga guldslingor på dig....
Kramar