tisdag 4 november 2008

Just det ja...

...Sofias presenter! Jo, hon fick lite smått och gott eftersom hon passerat stadiet då önskelistorna var två fulla A-4 sidor - tack å lov! Det blev två Lasse Åberg-tavlor, en plånbok, en änglamugg och en festtopp...gud va futtigt det låter...men jag tror hon blev glad och nöjd.

Jag tror att samvaron med familj och vänner på födelsedagen är viktigare för Sofia än antalet presenter. Hon är en tjej som nog helst skulle vilja ha upplevelser istället för prylar. En tripp till Kina för att knalla runt på kinesiska muren skulle hon gärna vilja ta - att ligga och sola på playan och parta på after beach går bort för henne....tror jag. För ett par år sedan var hon i Thailand med sin pojkvän och kom hem vit som en albyl! Hon hade varit på djungelsafari och ridit på elefanter istället för att pressa på stranden för att bli så brun som möjligt.
Ja min Sofia är speciell på sitt vis...å Emma på sitt...å Karolina på sitt...tänk att tre ungar kan bli så olika!!

3 kommentarer:

Sofia sa...

Gulligt skrivit av dig, och de stämmer ju!
Älskar dig mor.
Puss!

Christina och Carina sa...

Snapdragon?????Det passar ju fantastiskt bra in på dig....MEN jag gjorde testen för skoj skull och jag är oxså en Snapdragon?....Det kan inte stämma eller hur...

Namn: Eva sa...

VAckert skrivet av en mor till tre vackra barn!