fredag 14 november 2008

En liten dementi...

...jag mätte om mitt midjemått förut - rätt mått är 97 cm! En väsentlig skillnad eller hur....hehe...
Sitter nu här och gnager på en banan och dricker Proviva (lättsockrad) för magen är inte som den ska. Har vaknat med magknip i fyra dar nu. Har kanske fått i mig nåt olämpligt.
Börjar jobba om ett par timmar - har kvällspass hela helgen. Så då missar jag Idol ikväll, men det är inte så kul längre tycker jag. Mycket sämre nivå på de deltagande detta året, ingen som utmärker sig. Mer än Johan då, men har har ju inte direkt nån sångröst...

Läste Syster Evas blogg förut som jag ju länkar till. Hon har ju olika färgteman varje fredag - är det nån tävling eller nåt...vet inte...men iallafall är visst dagens färg blå. Då måste jag bara visa den här bilden från Chania, Kreta. Har ni sett en blåare himmel?

Inga kommentarer: