måndag 23 februari 2009

Vårdesign

...tyckte det var dags för lite förnyelse. Eftersom Karro omformaterade datorn för ett tag sen är det bildtorka på hårddisken. Men en nyfödd Lukas är inte fy skam, eller hur?
Nu är det full fart mot våren! Jag är ledig idag! Mamsen fyller år (glöm inte att ringa och gratta, Emma och Sofia!!!).
Vi har ingen bil så jag får motion - kan det bli bättre??

Sov faktiskt till 8.10 i morse. Gick upp och kikar in i Karros rum. Där ligger hon kvar i sängen!!

Jag: HALLÅ, ska du inte till skolan idag eller??
Hon: .....jooo, men nä...stylingen...det är ett stort hål....
Jag: ??????? Vad menar du? Ska du till skolan eller inte??
Hon: .....jo, men nä....det är ju nån som tejpat igen sminkväskan....
Jag: HALLÅ VAKNA DU KOMMER FÖR SENT TILL SKOLAN!!
Hon: ....men JAAAA...jag är ju PÅ VÄG!!!!

Karro är ALLTID på väg. Det är hennes standardfras.

3 kommentarer:

Helena sa...

MYCKET läcker vårstyling! ...och söt bebis..... Kram

Tantti sa...

Fint o bilden på bebben är jättevacker!

Malin sa...

Svar på kommentar på Till minne av Flemming.

Ja visst är det fruktansvärt!
Jag kände inte familjen väl, men jag hälsar på ena dottern för vi läser samma program. Och jag har umgåtts mkt med den mördades bror och hans familj. Så det känns otäckt nära.