torsdag 5 februari 2009

Fler timmar på dygnet TACK!!

Jag hinner inte med! Herregud 24 timmar, vad är det?? Denna veckan har hittills varit hysterisk. Två födelsedagsbarn i huset och jag är inte en av dem...
Igår var jag i skolan och skulle redovisa en undervisningssituation - hahhahha!!! Det gick som det gick kan man säga. Jag var SÅÅÅÅÅ oförberedd. Tur att man kommit över fobin att stå inför folk och prata. Förr var det nästan en omöjlighet -jag svettades, var vinröd i ansiktet och hade tunnelseende. Det var hemskt!

När jag kom hem var mina puddingar hemma och hälsade på. LYCKA!

2 kommentarer:

VILLAN PÅ LANDET sa...

Vilka goa ungar. koncentration på att bygga torn. Hälsar Anna

Helena sa...

Jaaa du... Redovisningar har jag oxå blivit LITE coolare med! Tänker att säger jag fel så får jag väl ta om det då... Tycker att man alltsom oftast råkar ut för människor som kan med att säga vad som helst inför folk oavsett hur dumt det än är, och kan dom så kan väl jag!:D Vad stora dina söta barnbarn blir! Jisses......
Kram