tisdag 24 februari 2009


...å så levde de lyckliga i alla sina dagar...

Grattis Victoria och Daniel! Det var på tiden kan man lugnt säga. Trevligt med en glad nyhet i allt elände om varsel och finanskriser. Jag tycker det är jätteroligt och har suttit och kollat in presskonferensen med tårar i ögonen. Så ska man behöva vänta ett helt ÅR innan bröllopet - hur ska man stå ut? När de satt där som Lady och Lufsen i soffan under porträttet på nån förfader till Vickan, slog det mig att detta var som en scen tagen ur filmen Notting Hill. Den har ni väl sett? Föreställ er Vickan hemma hos Daniel på den första söndagsmiddagen i Ockelbo! Visst finns det vissa likheter - kvinnan av börd, mannen av folket...


Länge leve kungahuset!




Här blev det visst ett väldigt tomrum som jag känner att jag bör fylla ut med något roligt....hmm....
Viktoria....Daniel...Vad mer har hänt idag? Har det verkligen HÄNT något mer? Jag tvivlar på det faktiskt.
Jag har, om nån är intresserad ätit rotmos till middag. Med en grillad kotlett till. Det var vad Konsum i Åsen hade att erbjuda en hungrig sjuksköterska idag. Rotmos i "korv". Herregud vad mycket det är kvar att fylla ut....det blev så när jag la in YouTube-snutten. Ja jag vet - jag är en jäkla amatör vad gäller datorer och hur man får till en snyggt inlägg.
Men nu börjar faktiskt min fantasi att tryta. Ni har säkert redan slutat att läsa!! Det skulle jag ha gjort! Äh den där förbenade listen rör sig inte en millimeter. Jag slutar nu. NU!!!








DET
SKET
SIG!!!!!









2 kommentarer:

Malin sa...

Hej. Hur gör du för att lägga in filmer från You Tube, jag har verkligen inte fattat detta, snälla kan du förklara förmig.

VILLAN PÅ LANDET sa...

Hallå på dig trevligt att höra att du äter mat och inte bara jag Fniss. Sedan förlovningen det har jag också väntat på LÄNGE. Jag sa till Jörgen att nu åker vi dit nästa år maen han var inte ett dugg intresserad.