söndag 31 januari 2010

MR ROBINSON

Trodde väl aldrig att jag skulle heja på Hasse - men tack gode gud att inte Pakt-Jimmy vann!! Hans lakej Anders (kolla klippet) är nästan inte värd att nämna, för fy vilken skitstövel han visade sig vara. Han gav ordet Rövslickare ett ansikte - snacka om att åka räkmacka...

Ni hör vad engagerad dessa dokusåpor gör mig - men jag tycker det är väldigt intressant att se hur människan fungerar och beter sig i gruppsammanhang. Så jag ser det mer som en dokumentär än lördagsunderhållning faktiskt!
Så grattis Hasse - du är en värdig vinnare! Om det nu är värdighet som det hela handlar om? Fråga inte Anders vad ordet betyder bara.....

6 kommentarer:

imse sa...

Jag hejade också på Hasse. Imponerande i alla tävlingar.

nillas liv på pinnen sa...

Jag hejade inte på någon.
Annika kanske men hon var ju aldrig i närheten.

Sarah sa...

Jag har faktiskt inte sett ett endaste avsnitt! Är väl ingen tv-människa, antar jag ;0) Jag hinner inte!! Men, men...då slipper jag iaf reta upp mig, haha!! Trevlig Söndag, kraaaam!

B i t t e sa...

Du har en utmärkelse hos mig. Ha det bra och kram från Bitte som inte hängt med alls i Robinson :-)

Christina och Carina sa...

Hur menar Du att Hans var värdig att vinna???

Eva sa...

Tinna: Av de två i finalen - JAA absolut! Jag gillar inte mobbare...