onsdag 3 februari 2010

GRATTIS KAROLINA!!!

För sexton år sedan vid den här tiden låg jag på BB med dig i min famn. Du hade lämnat den varma, trygga miljön i min mage 13 timmar tidigare. Du var 53 cm lång och 4,4 kg tung, hade svart punkfrisyr och var lik din pappa. Min tredje dotter. Mitt sista barn.
Nu är du också snart vuxen...gaaah...vilket innebär att jag börjar bli en gammal kärring!!??
Hoppas du har haft en bra dag trots hjärtesorg ...du slapp ju skolan iallafall pga snöstormen! Killar finns det gott om - men du...ta inte en Fredrik nästa gång! Å du lilla gumman, det är deras förlust! Du är värd mycket bättre!!
Älskar Dig!!

4 kommentarer:

karro sa...

TA BORT BILDEN!!!!
tack =) älskar dig

B i t t e sa...

Men visst är det underligt hur barnen blir äldre när man själv inte ökar på nåt? Grattis till dotera!

Helena sa...

Vadå "ta bort bilden!" Så himla fin ju!!!!! Supersnygg....
Stort GRATTIS till Karro!!!
Kram Helena

Innapingpong sa...

Åhh vilken ljuvligt söt dotter du har! Våra barn som är det bästa som finns!!!
Kram :)