lördag 27 februari 2010

NÅT NYTT??

Mitt liv är för tillfället fruktansvärt händelsefattigt. Vad ska jag då blogga om tro?
Att jag är tät i näsan?
Att jag städade igår när jag kom hem från jobbet?
Att jag somnade till Let´s dance?
Att jag bakat en tigerkaka nu på förmiddagen för att min dotter kommer hem och presenterar sin nye pojkvän idag?
Att surdegen till lantbrödet är på jäsning och ska utbakas om ca 30 minuter?
Att jag ska laga fisk till middag - har fisken men inget recept ännu..?
Att jag är i valet och kvalet om jag ska se på Melodifestivalen eller Charlotte Kallas tremil ikväll?

Ja det kanske jag kan blogga om i brist på annat.....

4 kommentarer:

Bibban sa...

ja men då hade du ju nått att blogga om, det är detta de flesta bloggar om..snuva vinter resor lite kärlek och lite svammel eller hur?
Hoppas fisken blir fin
kram

Bloggarmorsan sa...

Den stora fördelen med en egen blogg är ju att du kan surra om precis vad som helst!!!
Jag ska inte blogga parallellt... Men min gamla blogg började bli full... Man får ju inte ha för mycket bilder och så utan att behöva börja betala. Så därför håller jag på att byta över.
Kramkram Helena

B i t t e sa...

Se så lätt det kan bli ett inlägg ändå :-)
Hoppas du får en skön kväll!

anne sa...

Jahaja inte va det så blogg fattigt... det blev ju en full späckad dag...hoppas "mötet" gick bra och att kakan gjorde succe....