måndag 15 februari 2010

B I T T E...

...är som Ni ser en skitsnygg kvinna i sina bästa år som bloggar om allt mellan himmel och jord. Fem barn har hon satt till världen (svårt att se...), däribland ett tvillingpar. Hon är transportansvarig på Vida Pellets när hon går till jobbet.
Hennes man är ett stycke lammkött - 39 år! Hur gammal B I T T E då är har jag svårt att räkna ut, men tippar på 39 och ett halvt!
B I T T E älskar att skriva och laga mat. Sedan förra året är hon såld på LCHF och tycker att hon mår mycket bättre sen hon började med det - hennes mage är iallafall väldigt tacksam! Hon har en annan blogg - Matbiten där hon delar med sig av sina goda och nyttiga recept.
Jag tror att B I T T E tränar en hel del. Hon har en motionscykel som hon svettas på rätt som det är, eller ja...säkert varje dag.
Andra intressen är rally...eller det kanske bara är makens, vad vet jag?
Kika in och bilda Er en egen uppfattning på en blogg som är väl värd ett besök!

3 kommentarer:

B i t t e sa...

Oj, det är nästan så jag rodnar ju, snäll var det minsta man kan säga att du är i det här inlägget. Tack så mycket :-).
Kram på dig (och naturligtvis var åldern rätt... )

imse sa...

Där ska jag kolla in!

Sarah sa...

Ska kolla upp detta!! Kraaam!