måndag 15 februari 2010

HÄR ÄR JAG IGEN!

Tog lite bloggsemester. Tack iallafall för era kommentarer på mina borttagna inlägg!! Lugnet har lagt sig igen och nu tar vi nya tag!

Tänkte ha ett tema på mitt bloggeri den här veckan - nämligen NI mina kära bloggisar! Cyberspacevänskap, ett nytt begrepp som jag tycker är smått fascinerande. Att man kan "lära känna" och bilda sig en uppfattning om personer som man aldrig har träffat in real life.

Så jag tänkte roa mig med att beskriva Er, så som jag har uppfattat Er som människor. Vore ju väldigt kul om Ni reagerar, dementerar, bekräftar och kommenterar mina antaganden!
Kommer inte att beskriva alla i min blogglista, utan bara Er som jag kommit lite "närmare" och som brukar tycka till om mig och mitt skriveri.

Idag ska jag göra lite research och imorgon, eller senare i eftermiddag kommer förhoppningsvis den första av er bli presenterad.

Är det nån som inte vill vara med på detta så får ni säga till! Givetvis kommer jag bara vara snäll!




1 kommentar:

B i t t e sa...

Vilken kul idé! Borde man kanske göra lite till kvinns emellanåt, dela med sig av sina bloggvänner så att andra kan få upp ögonen för dem också :-) Vad är inte bättre då än att presentera dem utifrån vad man själv hittat och uppskattar?
Såg att du lagat till blomkålsgratängen, du har väl inte missat att jag startat upp en matblogg också? Oj, det lät pretentiöst *s* Ha det så bra!/