söndag 10 januari 2010

MED RISK FÖR ATT BLI TJATIG

Okey, okey, okey - det finns nackdelar med vädret som är! Jag erkänner!! Men de är inte många!!!

Bara:
  • jobbigt att "hoppa" i och ur termobyxorna 100 ggr när man jobbar kvällen, som jag gjort hela helgen
  • ..för att inte tala om att böja sig ner och knyta kängorna därefter
  • glasögonen immar igen så man känner sig som en mullvad i solsken när man kommer in i en affär


Det kunde vara värre med andra ord! Så här terroriserar jag er som är vinterhatare med ytterligare några av naturens underverk:





3 kommentarer:

imse sa...

Ja, det finns en del nackdelar, särskilt om det är 20-. Men det är som sagt otroligt vackert ute. Ljuset är helt enormt.
Och att jobba inom hemsjukvården, är förenat med en del stånk och stön, såna här kalla dagar.

Kram

Innapingpong sa...

terrorisera på du bara...JAG NJUTER av dina härliga bilder!!! =O)

nillas liv på pinnen sa...

Supervackra bilder!
Jag älskar också vintern. Visst, lite väl kallt ibland och bökigt med alla kläderna men vackert så man blir tårögd.