tisdag 23 december 2008

Yees - jag fixade det i år igen!

Nu är skinkan i ugnen! Jag har pyntat färdigt - det gick fort eftersom det är tomtebojkott här i år. Förutom dessa små sötnosar som min goda vän Karin har gjort! Är de inte för góa?
Nu ska jag sätta på julgröten så att den är färdig i morgon bitti då svärfar kommer en sväng. Sen blir det en STOR mugg glögg och relalalaxa! Ett helt år till nästa jul!!!!!!! GOD JUL till alla där ute i cyberspace!!!


...åh här är granen - årets look är guld och rött

3 kommentarer:

Christina och Carina sa...

Se där..Du klarade det. God Jul och Gott Nytt År önskar jag Dig

Kram Tinna

Sarah sa...

God Jul! Nu ska vi andas ut, och bara äta, dricka och ha det mysigt! Kram!

Helena sa...

AVUNDSJUUUK blir jag på din välstylade gran!!!! Hoppas att du haft/har en härlig jul!!! Slipper du jobba?
Kram Helena