onsdag 3 december 2008

Vilka ska jag förära en award?

Jag är så himla mallig att jag själv fått en - av Syster Eva. Tack återigen! Så hon kommer nog få en tillbaka av mig. Hon var dessutom gullig och förklarade vad en award är. Alltså, att det är en slags utmärkelse förstod jag faktiskt, lite bevandrad i det engelska språket är jag faktiskt, men inte vilka förpliktelser det innebar. Nu vet jag det!

Så nu tar jag tacksamt emot tips på läsbara bloggar (behöver 7 st)! Å jag är kräsen! Är inte intresserad av var en caffe latte smakar bäst eller i vilken boutiqe de dyraste brallorna finns. Jag vill bli berörd och road och få till mig nya insikter/lärdomar. Kanske inte allt finns i en och samma blogg - men ett av dessa kriterier måste uppfyllas!

Jag tänker minsann inte awarda vem som helst!

1 kommentar:

Anonym sa...

Levaidag.blogg.se är en mamma som berättar om livet. Läsvärd! Jag blir berörd! Kan tillägga att hon är mamma till jagefrisk.nu