fredag 12 december 2008

Utmaningen

Antar härmed Syster Evas utmaning:

8 favoritprogram
  • Cityakuten
  • Planet earth
  • På spåret
  • Himlen kan vänta
  • Rapport
  • Bonde söker fru
  • Sjukhuset
  • Pang i bygget

8 saker jag gjorde igår (förutom att jobba)

  • Pratade i telefon
  • Promenerade (till/från jobbet)
  • Fjäskade för Kenneth
  • Kramade Kenneth
  • Pussade Kenneth
  • Såg på TV
  • Käkade lasagne
  • Spelade Betapet

8 saker jag ser fram emot

  • Helgen
  • Julen
  • Våren
  • Sommaren
  • Att få den retroaktiva lönen innan jul
  • Att snart få träffa Oliver och Lukas igen
  • Att duscha
  • Att krypa intill Kenneth i soffan ikväll

8 favoritrestauranger (shit - vá svårt...äter sällan ute)

  • Dalslands gästgiveri, Ånimskog
  • Falkholts, Steneby
  • Ronnums, Vargön
  • Göstases, Strömstad
  • ?
  • ?
  • ?
  • ?

8 saker på min önskelista

  • Ett fortsatt friskt liv
  • Ett fortsatt friskt liv för mina nära och kära
  • Att mina flickor får ett jobb och en säker inkomst
  • Att mina barnbarn får en trygg uppväxt
  • En ny säng
  • En resa till Kreta
  • En platt mage
  • Ett HUS

Anta gärna utmaningen, men inget tvång!

1 kommentar:

Christina och Carina sa...

Nu är det DIN tur att uppdatera människa!!!