lördag 12 december 2009

Vad tycks om min juldekorerade farstukvist? Visst har min kreativa förmåga ingen begränsning?? Nu är det bara resten kvar...för på andra sidan dörren är det fortfarande höst...
Men faktum är att jag även har bakat lussekatter och kolasnitt idag!

I morgon är min gubbe äntligen ledig efter att ha jobbat 8-20 i exakt 28 dagar i rad. Hans personal har kommit hem efter en långresa i Kambodja. Kan säga att det hänt en del under dessa dagar som påmint att livet som egen företagare är väldigt sårbart...
Så i morgon ska han få sova tills han vaknar och då ska jag ha en god frukost färdig - det är han värd!



Sen IDOL då: ERIK, ERIK, ERIK!!!! Lyssna och njut på vinnarlåten "Higher"!!!!



5 kommentarer:

imse sa...

Vad fint du har gjort! Och bakat också. Pyssla om gubben nu!

Helena sa...

Vad juligt och fint.....
Stackars mannen din.... Fy f----n! Vad vidrigt! Förstår att han måste få vila ut nu då..... Nu ska jag klicka mig tillbaka och lysnna på din länk! Låten var kanoooooonbra! Kramelikram

Bibban sa...

Ser väldigt inbjudande ut hörredu...vem bryr sig hur det ser ut innanför..inte jag inte;))
sköt om guben ordentligt::
Kram

Sarah sa...

Oh, så mysigt!! Duktig du har varit! Ja, ta hand om mannen, du! Själv lussade jag för min - i bara mässingen med glitter i håret och ljus i hand ;) Kraam!

Malin sa...

Superfint på din farstukvist, visst är det mysigt att göra julfint. Hoppas precis som du på en vit jul, det blir en helt annan stämning med lite snö. Många kramar på dig och hoppas du får en riktigt god jul.