tisdag 29 december 2009

EVA I PARADIS (ET)

Jag är hungrig...risgrynsgröt med kanel och socker får det bli...det är ju inte dags för "Det Nya Livet" än - godiset är långt ifrån slut (yeeess!!). Det är faktiskt två dygn kvar på det gamla. Man kan ju inte hetssluta bara sådär...man måste ju hinna vänja sig vid tanken på en striktare kost, eller hur?
På jobbet återstår det endast höstnougat och de där äckliga tofféfyllda pralinerna i Paradisasken som vi fick av en vårdtagare. Men som sagt, synd att slänga nåt och om ingen av mina kolleger smäcker i sig dem så får jag väl offra mig!! Herregud vad gööör man inte???

6 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Man trycker i sig tills man nästan spyr...?

anne sa...

Men herreguuuuuud-skicka höstnougaten till mig!!!! Jag älskar dem!!!!

Bibban sa...

Bra där syster, du tar ditt ansvar;))
kram

Helena sa...

Mmmmmmmm..... Älskar choklad!!!
Vill önska dig ett riktigt GOTT NYTT 2010!!!
Kraaaam Helena

Innapingpong sa...

Mmmmmmmmm - CHOKLAD!!!!

Gott Nytt År!!!

imse sa...

Klart man måste offra sig ibland!

Gott nytt år!