fredag 11 december 2009

HEJA ERIK DU ÄR BÄST...


...men Kalle é inte dum han heller! Så det spelar ingen roll vem som vinner Idol ikväll - ska bara bli kul att titta på!

Ska bara hitta på något fredagsmystillbehör...man måste ju ha något gott att stoppa i munnen! STOPP och belägg era snuskhumrar! Nu menar jag INTE "något" á la Anna Anka!!

Nä det får bli en tonfisksallad med gott bröd till...mm det får det bli!


Sen ser jag fram emot en hel veckas semester - ska inte jobba igen förrän nästa lördag. Ska bli så jäkla skönt!! Nu ska jag tamejfan baka lussekatter och koka karameller så det står härliga till! Men imorgon ska jag julpynta farstukvisten, det blir mitt första projekt!
Å ni har väl hört att det ska bli kallt och vintrigt - yes!

Tjngeling!!

2 kommentarer:

Bibban sa...

Lycka till med karamellbaket, men glöm inte att pausa lite emellanåt:))

nillas liv på pinnen sa...

Calle eller Erik, det går på ett ut, tycker jag.
Lyssnar just nu på Agnes och hennes Release me. Jag tror hon är förkyld för hennes röst håller inte riktigt. Inte för att det hade med saken att göra.