torsdag 15 oktober 2009

10 saker om mig...

Tack snälla Malin för den här utmärkelsen!! Blev så glad!! Men den innebär tydligen att man ska avslöja tio sanningar om sig själv...Here it comes, som de ploppar upp i min skalle, utan någon som helst ordning:

  1. Jag har aldrig stulit något - inte ens en kola! (om man inte räknar när jag snodde lite hembryggt vin av farfar som tonåring....)
  2. Jag har aldrig testat droger! (förutom tobak och alkohol då förstås, samt utsatts för passiv haschrökning inne på en toalett...)
  3. Jag vill mycket, men det blir inte möcke mä´t! (mycket snack och lite verkstad alltså...)
  4. Jag inväntar ständigt den bästa dagen att börja träna, banta, städa, byta gardiner m.m.m.m! (börjar inse att den aldrig kommer...)
  5. Folk tror att jag är smartare än jag är! (trots ivriga försök från min sida att dementera detta - "jag är dum, verkligen dum förstår du")
  6. Jag snarkar! (säger min gubbe, själv betvivlar jag detta starkt eftersom jag pressar tänder - hur kan man snarka med stängd mun?)
  7. Jag använder bettskena på nätterna pga ovan nämda problem! (sätter in den när lampan är släckt - hur sexigt är det med bettskena tror ni?)
  8. Jag vill inte bli gammal! (men jag vill heller inte vara ung - utan backa bandet till 35 år och stoppa där tack...)
  9. När jag var 5-6 år, slängde jag ner min katt från balkongen! (ville se om den landade på fötterna och om den hade nio liv...det gjorde den och det hade den, puh..)
  10. Det bästa jag har gjort i mitt liv är mina barn! ( det näst bästa är...eh kålpudding...?)

Fem bloggvänner som jag skickar "awarden" vidare till:

7 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Haha, tack för den informationen! =)

Malin sa...

Hallå! Jätekul att få lära känna dig lite bättre. 35 år är nog det bästa, så känner jag, att jag gärna fortsätter att vara det... Inte ung och oerfaren men heller inte såpass så man börjar få panik. Ja nu kanske detta blev fel menar inte att du är för gammal förstås, utan bara att jag själv trivs med min ålder;) Menar inget illa kramelikram.

Bibban sa...

Oj då ska göra mitt bästa...tack tack
och en kram

Daniel sa...

Du har verkligen skött dej exemplariskt... duktigt! Ja förutom stackars kissemissen då!!

Bibban sa...

tackar tackar ;))

Malin sa...

Jodå jag ska allt på föräldra mötet. Vi kan väl hålla utkik efter varandra så kan vi sitta ihop. Man känner sig så ensam när man inte känner någon:)

imse sa...

Men stackars katt! Hoppas du har slutat med såna hyss. =)

Tack och kram, får se om jag törs skriva några sanningar om mig!