tisdag 8 september 2009

DET ÄR INTE MYCKET JAG BEGÄR INTE

Ledig idag! Började dagen med en halvtimmes motion så svetten lackade. Lagade sen en god frukost och läste dagens ELA. Jag har städat lite lätt - vilket innebar dammsugning och rengöring av toalettutrymmena. Under tiden körde jag ett virusprogram på datorn. Jag har bakat blåbärsmuffins, duschat och börjat ta mig an mitt eget Mount Everest, dvs stryktvätten! Laxfiléerna ligger på upptining på diskbänken för att senare bli en delikat men enkel måltid.
Och ikväll börjar IDOOOOOL! Kan livet bli bättre?

5 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Så kul att IDOL börjar! Tjohej!

imse sa...

Vad duktig du har varit!

Malin sa...

Ja det är ju jättekul att idol drar igång igen. Och det är faktiskt allra roligast nu i början när alla illasjungande galningar är med. Och du verkar ha haft en bra dag. Grejat mycket utan stress.

Sarah sa...

Ojsan...det missade jag! Ändå pratade de om det på jobbet...ja,ja..!

hemma hos lilla mej sa...

Vad duktig du har varit.Ja det känns skönt när det är klart.ha en skön kväll kramizar ~~~~RITA~~~~.