söndag 31 augusti 2008

Omringad

Fy vad jag inte tycker om att bo i lägenhet. Igår t ex hade grannen "fest"(började vid 12-snåret på dan)och eftersom det inte finns något jobbigare än att tjata med stenfulla människor, kände vi oss förpassade till att sitta inomhus. Synd...för det var en fin kväll. Ja jag vet, det är frivilligt men att folk är lite glada i hatten är en sak och asberusade ensamstående karlar en annan - det kan verkligen kvitta!
Vid 22-tiden gav de sig av till Åsebro tror jag. Tyst blev det iallafall på den spräckta högtalaren.
My good vad jag låter gnällig! Alltså - SÅ jäkla präktig är jag inte själv heller...men, men...jag måste ju skriva om nåt! Har lite ämnestorka just nu. Kan bero på att jag alltid får stresskriva min blogg för Karolina står och dreglar i nacken på mig och vill ha datorn!!
Har hittat ett nytt hus föresten. Kostar bara 2,3 mille....Dream on, Eva..

Inga kommentarer: