måndag 16 juni 2008

080616, dagen då mitt bloggliv startar

Hej!
Ojdå, jag har skapat en blogg - jag som är så kass på datorer. Nu får man se om det funkar bara. Typiskt nog så började det åska när jag satt här och "skapade", så jag blev extra stressad.
Jaha ja...jo jag är ledig från jobbet idag och regnet öser ner för det är ju snart midsommar. Det blir väl till att beställa en "sista minuten" till Kreta. Blir så sur på löpsedlarna som luras och säger att " i år blir det den hetaste sommaren på hundra år", typ. Men man går ju på det, år efter år.
Fasar på annat sätt än vädermässigt för denna sommaren- har en FJORTIS i familjen. Nu tjatas det från dag 1 på sommarlovet om ändrade utetider för "alla andra får". Gud vad skönt det ska bli när hon, som är min sista (av TRE) tonåring, fyller arton. Tjolahopp, om det nu är nån som läser detta!

1 kommentar:

Emma Grenander sa...

Jodå, mammsen. Jag kommer att följa din blogg =)