söndag 14 mars 2010

VANN RÄTT LÅT?

Kanske. Lilla Anna var jätteduktig och äkta på nåt sätt, men övriga Europa var ju inte så impade av deras poäng att döma. Själv höll jag på Andreas Johnson - mumsfillibabba! Såg ni föresten att det var Björn Gustafsson som tog över flygeln efter Salem? Det gjorde inte jag. Tror inte att han vann några röster på den lilla kuppen faktiskt.
Den stora finalen skippar jag - blir bara irriterad när alla forna jugoslav-länder röstar på varandra. Då ska de helt plötsligt framstå som goda grannar....man spyr! Men heja Anna!
Nu över till nåt HELT annat! Ta er några minuter och lyssna på den här helt fantastiska skoluppsatsen (?) om kon! Väldigt rolig!


5 kommentarer:

Helena sa...

Jag gillade också Andreas.... Och faktiskt Peter Jöback... Tyckte inte att det fanns något riktigt lågvattenmärke i år... Men jag gör som du. Skippar The Eurovision-spektaklet....
Go söndag önskar jag dig!
Kram Helena

nillas liv på pinnen sa...

Jag såg att det var Björn. Tycker att han är supercharmig.
Salems låt var bra i övrigt också, tycker jag. Hejade på den.

Men Anna var också rätt bra. Får hoppas attdet går bra för henne.

//Melodifestivalnörden

Innapingpong sa...

Missade melodifestivalen igår men visst e hon BRA Anna!!!

Ha en sköööön söndag! Kram ;)

Anonym sa...

Nej, rätt låt vann inte!! Salem Al Fakir hejade jag på!

Helt fantastisk uppsats!! hahahha

Emma g

Sarah sa...

Ja, heja Anna!! Men JÖSSES - vilken uppsats! Man undrar ju verkligen...hahaha!! Usch, bäst att börja undervisa barnen i tid ;0) Kraaam!