onsdag 11 november 2009

KÄRLEKSBEVISET

(bilden är lånad på Google)

Peace, löve and underständing!! Ordningen är återställd, dvs. jag ligger och knör på gubben i TV-soffan igen. Han måtte älska mig när allt kommer omkring. Ett bevis på detta:

Klockan är 6.30 och dags att gå till jobbet. Vem ska handla efter jobbet? Eftersom vi haft en surhelg (+- några dár) är vi båda mycket hänsynsfulla mot varandra.

Jag: "Jag kan handla"
Han: "Nä men det kan jag fixa, slutar ju lite tidigare än dig i dag, älskling"
Jag: "Men, är du säker? Jag gör det gärna annars....va...eller?"
Han: " Nä men jag ordnar det. Det är lugnt!"
Jag: "Ok....då måste jag skriva till ett par grejer på inköpslistan bara...rosa O.B och ett paket bindor!"
Han: "........eh.........ok..........."
Jag: "Gulligt pussen!! Hej då, då!!

6 kommentarer:

Helena sa...

DET är kärlek det......

Bibban sa...

Jag kan bara instämma löööve !!

Sarah sa...

Hello! Så rart...skönt att bli sams igen?! Kraaam!

Emma Grenander sa...

Men uppdatera dååååå!

imse sa...

Mysigt!

Unknown sa...

hehehe gott