onsdag 18 november 2009

LÄSVÄDER


Den här läser jag nu! Har kommit till sidan 12 och den är ruskigt spännande....tror jag...somnade nämligen nästan direkt och måste således läsa om alla 12 sidor igen!!
Jag KAN inte läsa i sängen när jag lagt mig för kvällen, det är stört omöjligt! Hur STAVAS ens i n s o m n i n g s p r o b l e m ??
Jag skulle kunna somna precis var som helst - på toa, på en hög med lastpallar (det har jag föresten gjort en gång), på en pinnstol i köket. Jag somnade för övrigt gott till " Bourne ultimatum" (värsta actionfilmen) på bio en fredagskväll. Satt där och snarkade så gubben fick ge mig en armbåge i sidan. Jag kanske har narkolepsi....men jag har hittills aldrig somnat när jag spelat bowling i alla fall. Kolla in det här:

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hej kikar in eftersom jag sr ditt namn ofta hos min storsis,( ja nu är hon inte större än mig vare sig längd eller vikt men däremot i ålder... hela fem år äldre.. :))
Mysig blogg du har o att somna på en pinnstol de va inte illa... kram

Sarah sa...

HAHAAA! Gud, vad hemskt det måste va!! Jag är också lite lätt narkoleptisk av mig ;) gärna om man ska se på film! Har också somnat på bio - Bond!! Kraaam!

Anders Jacobsson sa...

Underbart! Det är sånt man får lära sig i lumpen. Eller fick. Att sova överallt! Var du skytteslusk och låg på ett skyttekompani? :) Kram och Znark!