fredag 27 november 2009

ÄLSKAR ÄLSKAR INTE...



Ska jobba hela helgen. Kvällar dessutom. Detta innebär att jag kommer att missa Idol OCH Robinson - k a t a s t r o f ! !
Men om min man älskar mig så kanske han fixar videon så att det går att spela in och då kan jag titta när jag kommer hem vid 22.30-tiden....vi får se. Jag får nog ge honom en hint förstås, annars händer det nog inte...

Igår lärde jag mig nåt nytt föresten. Visste ni att man andas med en näsborre i taget??? Näscykeln kallas det. Kanske något jag borde vetat för länge sen, vårdutbildad och allt!

6 kommentarer:

Bibban sa...

Här är en till som jobbar tre kvällar i rad :( ha det så gott det går
Kram

imse sa...

Usch vad trist att jobba kvällar.

När man gör andningsövningar inom t.ex. yoga, kan det vara så att man ska andas med en näsborre i taget. Fast jag trodde mest att det var symboliskt!

Sarah sa...

Hoppas mannen din är snäller mot dig! Ha en bra helg, trots jobb! Kraaam!

anne sa...

HUR gör man då?

Jag kan vinda med ett öga i taget och därför vill jag lära mig detta konststycke också! :)

Daniel sa...

Tänk på pengarna å lönedags vännen!!

Eva sa...

Daniel: jag jobbar i vården=skitdåligt betalt!
Anne: Det är inget du behöver lära dig - du gör det redan!
Imse: Tydligen både symboliskt och på riktigt!
Tant Brun: Då tycker jag synd om dig om du tycker synd om mig!
Sarah: Han älskar mig! Videon fixad och Idol inspelat - yeeess!!