söndag 31 maj 2009

Hemma igen och drabbad av virus???

Resan till Kreta gick bra! Jag flippade inte ur en enda gång - trots att jag inte hade preparerat mig med något lugnande. Det var en väldigt förtroendegivande kapten som flög planet - Eklund hette han och han gjorde mig lugn. Så fort planet skakade till lite grann så tog han mikrofonen och sa "att det är heeeelt normalt" och "inget att oroa sig för".
Vistelsen väl på plats var inte fy skam den heller, bör tilläggas! Sol och värme hela veckan och fint hotell. Så nu klarar jag mig nog tills den "riktiga" semestern i juli

Men. Min blogg är helfläpp! När jag gick in på din blogg, Tant Brun så fick jag nåt virus eller nåt. Det öppnade sig ca 500 sidor och det gick inte att stoppa. Så efter det kan jag inte gå in och läsa era kommentarer och sedan backa tillbaks till min sida. Är det nån annan som märkt av samma problem?

4 kommentarer:

Helena sa...

VÄLKOMMEN ÅTER! Har saknat dina inlägg! Skönt att resan gick bra! Kramar

imse sa...

Min dator är alltid lite knasig. Den hänger sig hela tiden.

Vad skönt med din semesterresa, nu har du lite nya krafter och fina minnen.

Malin sa...

Kul att du är tillbaka hel och frisk;) Det där viruset eller vad det nu var verkar inte så kul, hmmm vill man inte ha.

Bibban sa...

Oj vad hemsk jag känner mig nu..kan inte förstå detta konstiga. Ingen har sagt nått liknande och inget konstigt har hänt hos mig..