onsdag 15 april 2009

Tentan klar, inlämnad och glömd....

Äntligen! Har fått nackspärr, hemorojder och blivit vindögd på kuppen! Ägnat varje ledig stund framför datorn och med ett KAOS av böcker, pärmar och lösa papper runt mig - men nu är det kirrat! 13 sidor hemtenta! Nu kan livet återgå till det normala förhoppningsvis, vilket innebär en uppdaterad blogg då och då till exempel.
Det var visst fint väder i påskas var det nån som sa...ja det är möjligt men inget jag la märke till i så fall pga jobb och som sagt - tenta!

Vi hörs!

5 kommentarer:

imse sa...

Vad skönt för dig att ha den avklarad.

Kram

Sarah sa...

Haha...det var mycket elände på en gång!! Hoppas det går bra, kram!

Helena sa...

Höll på att skratta på mig pga microlax-testet på facebook förut!! Hihi... Gott för dig med tentan! Kram

Bibban sa...

Aj då hemmorojder inge vidare..då får du mog lufta lite nu då, så du inte får bestående men..illa. Hoppas du lyckades bra på tentan, så du kan andas ut.
Kram på dej/Bibban

Unknown sa...

hej halkade in här från min sisters sida (tantbrun)... kul att läsa :) Hus ? VI har ett!!! fast kanske på fel ställe i Sverige :)Men vi är i samma sits eftersom vi åxå letar hus.. så jag säger Lycka till till oss båda då..