torsdag 9 april 2009


GLAD PÅSK!!!
Ska jobba påskafton och påskdagen....å imorgon är jag "ledig" och ska ta tag i TENTAN!!! Så även på måndag och tisdag tänkte jag. Så mitt bloggande kommer nog att ta påsklov några da´r. Men jag kommer givetvis läsa ERA inlägg mellan diabetesfrågorna - man måste ju ta en paus ibland för jösse namn. Eller jag kanske borde dra ur internetsladden och låta bli....jag känner mej. Det vill gärna bli en Betapet-match eller minst två när jag är tvungen att göra nåt seriöst.
Tjingeling så länge och var försiktig med äggen - tänk på kolesterolvärdet!

2 kommentarer:

Helena sa...

Kolesterolvärdet??! Vilken härlig slutkläm.... I dessa tider vill man inte veta hur man ligger i vare sig kolesterol eller p-glucos!!
Hoppas att även du får en skön påsk och att du kan få slappna av o vara ledig mellan varven..
Kramar

Bibban sa...

Kolesterol är väl nått med kola i eller hur?
Påskkramar/Bibban