måndag 25 oktober 2010

LUGN HELG

Det blev ingen SPA-helg i Sunne, ingen shoppingweekend i New York eller bal på slottet - denna helgen heller!! Skärpning får det bli! Man börjar bli osocial och tråkig rent ut av!

Ja alltså nu försökte jag va rolig...inte ens det lyckades! Hahahaha!

Näedå. Helgen var sig lik - lugn och odramatisk! På fredagen var vi bjudna till goda vänner. Trevligt, men dömt att "misslyckas". Fredag efter jobbvecka= somna i soffan, vilket jag ohyfsat nog gjorde efter en god förtäring med kungsräkor och några glas vitt vin! I våra goda vänners soffa alltså. Mycket pinsamt! Men de känner ju mig som tur är. En gång (även detta en fredag) somnade jag när vi var på bio...till värsta actionrullen och 190 decibel!

Lördag...vad gjorde vi då....?

Söndag! Då var det meningen att vi skulle åka på husvisning igen i Sjuntorp och se på huset vi redan beställt, men gubben min var matt och klubbad av en rejäl förkylning, så det blev stopp vid Mio-butiken i Båberg! Där kolla vi på en matgrupp med plats för många till vårt nya hus! Å tänk! Det var kampanjpris på den som vi fastnade för, så den kommer att inhandlas inom det närmaste!

Inga kommentarer: