måndag 17 maj 2010

VÄSENTLIGEN PIGG....?

Ådrog ju mig en förkylning för....öhhhh...3-4 veckor sen...jo det var nog så länge sen. Hur som helst så upphörde jag ju omedelbums med mitt ihärdiga motionerande med stegräknare och crosstrainerpass. Det är ju faktiskt farligt att anstränga sig när man är förkyld! Det vet väl jag!

Nu har jag i alla fall bestämt att jag är återställd. Så nu har jag ju bara sisådär 200 000 steg att ta igen för att vara med i matchen (stegräknartävlingen på jobbet) igen!
Men idag har jag träff med bästa Britt-Marie i hennes Bakstuga - mumsiga nybakta kleningar ser jag fram mot!!
i morgon.......!!

3 kommentarer:

B i t t e sa...

Hoppas på att det kommer att hålla sig friskt hos dig nu! Bakstugan såg mysig ut :-)

anne sa...

Jag känner igen det där; jag är förkyld, det regnar, jag har sovit illa, ont i ljumskenvadenlåret...:)

Maja sa...

Fin blogg!